ایمپلنت دندان و اعتماد به نفس شما

یک لبخند مطمئن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید. از دست دادن دندان ها می تواند اعتماد به نفس شما را به طور جدی از بین ببرد. ایمپلنت دندان بهترین چیز بعد از دندان های طبیعی شما هستند و جذابیت و عملکرد زیبایی استثنایی را ارائه می دهند. با ایمپلنت دندان می توانید بار دیگر با اعتماد به نفس لبخند بزنید. از طرفی، یک یا چند دندان از دست رفته منجر به مشکلات سلامت دهان و دندان می شود، زیرا دندان ها از موقعیت خود خارج می شوند، تمیز کردن آنها سخت تر می شود و باعث بیماری لثه می شود.

اگر دندان‌هایتان را از دست داده‌اید، احتمالاً با هر دندانی که از دست داده‌اید، اعتماد به نفس شما ضربه می‌خورد. راه حل های مختلفی برای پر کردن شکاف لبخند شما وجود دارد، اما تنها یکی از آنها دندان های طبیعی شما را تداعی میکند. سالانه بیش از 500000 نفر به ایمپلنت های دندانی روی می آورند زیرا مزایای استثنایی دارند. اگر می‌خواهید با تکمیل لبخند اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، در اینجا دلایلی برای در نظر گرفتن ایمپلنت دندان آورده شده است.

ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند و عمل می کنند

ایمپلنت های دندانی در مواقع لزوم به خوبی بین دندان های موجود قرار می گیرند و ریشه ایمپلنت به بخشی دائمی از استخوان فک شما تبدیل می شود. این پیچ تیتانیوم درجه پزشکی در استخوان فک شما ادغام می شود تا رشد استخوان را تحریک کند، درست مانند دندان های طبیعی شما.
بالای ریشه تیتانیوم تاج قرار دارد که قسمت قابل مشاهده دندان شما را تقلید می کند. روکش‌ها به‌طور سفارشی طراحی شده‌اند تا شبیه دندان‌های دیگر شما باشند و با اندازه، شکل و رنگ آن‌ها مطابقت داشته باشند.
ایمپلنت‌های دندانی شما دقیقاً مانند دندان‌های طبیعی شما به نظر می‌رسند و لبخند صاف و زیبایی ایجاد می‌کنند که می‌توانید به آن افتخار کنید.
حتی بهتر از آن، ایمپلنت های دندان مانند دندان های طبیعی شما عمل می کنند. این بدان معنی است که می توانید از خوردن غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید بدون اینکه ترسی از لطمه به کار دندانپزشکی یا گیرکردن غذا در زیر آن داشته باشید.
شما همچنین با مسواک زدن منظم، نخ دندان کشیدن و مراقبت از دهان از ایمپلنت ها نیز مانند سایر دندان های خود مراقبت می کنید. ایمپلنت دندان مستعد پوسیدگی دندان نیستند. یک ایمپلنت دندانی سفارشی می تواند یک عمر خدمات بدون نگرانی را با مراقبت مناسب ارائه دهد.

ایمپلنت‌ دندان به بازیابی لبخند سالم کمک می‌کنند 

 یک دندان از کار افتاده، یک شکاف، یک پل یا پروتز مصنوعی که قابل مشاهده یا لق است، می‌تواند باعث شود افراد احساس خودآگاهی، خجالت و بی‌میلی برای لبخند زدن درست کنند. ایمپلنت های دندانی می توانند به بازگرداندن عزت نفس کمک کنند زیرا ظاهر و احساسی شبیه به دندان های طبیعی دارند. ایمپلنت ها جایگزین های دائمی برای ریشه های از بین رفته یا از دست رفته دندان هستند. پایه‌های تیتانیومی ریشه دندان را بازسازی می‌کنند و از دندان‌های جدید مانند تاج‌های منفرد، بریج‌های متعدد دندان و پروتزهای کامل حمایت می‌کنند. ایمپلنت دندان به شما فرصتی دوباره برای لذت بردن از لبخندی سالم و با اعتماد به نفس می دهد.

ایمپلنت دندان شما را جوان تر نگه می دارد

 وقتی دندان های خود را از دست می دهید، استخوان فک دیگر تحریک لازم را از جویدن و گاز گرفتن دریافت نمی کند. بعد از از دست دادن دندان، عرض و ارتفاع استخوان می تواند به تدریج کاهش یابد. تحلیل استخوان، خطوط فک را کوچک می‌کند که می‌تواند منجر به چین و چروک لب‌ها و فرورفتگی دهان و صورت شود. ایمپلنت های دندانی تنها روشی برای ترمیم دندان هستند که می توانند به حفظ و تقویت رشد استخوان از طریق ترکیب شدن (اسئواینتگراسیون) با فک، کمک کنند. ایمپلنت ها زمانی که به استخوان فک متصل می شوند بخشی از آناتومی شما می شوند و به حفظ نمایه صورت شما کمک می کنند.

ایمپلنت‌ها به شما کمک می‌کنند تا جایی که دوست دارید غذا بخورید 

 بیرون رفتن برای صرف غذا برای افرادی که دندان‌های از دست رفته یا لق، دندان مصنوعی یا پل‌کاری دارند، می‌تواند ناخوشایند و شرم‌آور باشد. بسته به جایی که آنها در دهان شما هستند، شکاف ها و دندان های از کار افتاده می توانند توانایی شما را برای خوردن برخی غذاها محدود کنند. اگر از پروتز یا بریج استفاده می کنید، همیشه خطر لق شدن یا شکستن آن وجود دارد. ایمپلنت های دندانی قوی، پایدار هستند و مانند دندان های طبیعی عمل می کنند. آنها به بازیابی قدرت کامل جویدن کمک می کنند و به شما امکان می دهند از تمام غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. در واقع، کاشت ایمپلنت دندان می تواند به شما کمک کند که با اطمینان در جمع غذا بخورید.

ایمپلنت‌های دندانی حرکت نمی‌کنند و صحبت شما را محدود نمی‌کنند

 اگر از دندان مصنوعی نامناسب استفاده می‌کنید، صحبت کردن ساده ممکن است باعث حرکت آن‌ها شود. این می تواند منجر به زمزمه کردن یا ابهام گفتار شود. ایمپلنت های دندانی ثابت هستند و به شما اجازه می دهند بدون نگرانی از لیز خوردن دندان ها به وضوح صحبت کنید. اگر در دهان خود شکاف دارید، ممکن است هنگام صحبت صداهای خجالت آور سوت دهید و حتی تف کنید. اگر دندان های خاصی را از دست داده اید، تلفظ برخی از کلمات نیز ممکن است دشوار باشد. جایگزینی دندان های طبیعی از دست رفته با ایمپلنت شما را قادر می سازد تا به طور طبیعی صحبت کنید و نگرانی از اینکه دندان هایتان ممکن است شما را در موقعیت های اجتماعی ناامید کنند، از بین می برد.

اعتماد به نفس طولانی مدت با ایمپلنت 

 حفظ دندان های طبیعی شما، برای تمام عمر ایده آل است. اما زمانی که دندان از دست می‌رود، ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند به شما توانایی خوردن، صحبت کردن و لبخند زدن با اعتماد به نفس و آرامش خاطر را بازگردانند. ایمپلنت دندان همچنین فواید طولانی مدتی برای سلامتی دارد. اگر از ایمپلنت ها به خوبی مراقبت شود و استخوانی که روی آن کاشته می شود کافی، قوی و سالم باشد، می توانید انتظار داشته باشید که برای سال های زیادی دوام بیاورند. انتظار می‌رود ایمپلنت‌هایی که به خوبی در استخوان مناسب قرار می‌گیرند، سال‌ها و احتمالاً تا پایان عمر شما دوام داشته باشند.

همچنین بخوانید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *